Sunday, July 27, 2014

Increadible story of Miracles that are bringing our Nation to Teshuvah


"Rav Sternbech  makes it clear that we are being enveloped by nissim day and night, and that we are required to take five minutes a day to intensely focus on the fact that Hashem is both knocking the missiles out of the sky and scattering the rest to the four winds.  He lets us hear that Hashem has opened all of the Sharei Rachamim of Shomayim to deflect the missiles from harming Klal Yisroel and if we don’t recognize this we are sinners" (From Emunah Speak Blog)
.
We are also asked to speak about the miracles.  Here is an amazing story of how Am Yisrael is seeing Hashem's hand and is coming to do teshuvah.  If someone wants to translate this for me I would be happy to post the translation

סיפור מדהים - על ניסיך ועל נפלאותיך.
ביום ראשון התקשר אלי א', אחד ממפקדי סוללת כיפת ברזל. הוא היה תלמיד שלי לפני 6 שנים לערך. שמחתי שהתקשר. 'איפה לומדים תורה ברמת-גן?' שאל ותהיתי מה קרה, שהרי היה רחוק לגמרי מקיום תורה ומצוות. 'אני עומד להשתחרר עוד כמה חודשים ורוצה להתחיל ללמוד בישיבה. ראיתי את הקדוש-ברוך-הוא בעיניים שלי!' אמר, לא פחות ולא יותר. שאלתי מה קרה ?!
"טיל יצא מעזה. כיפת ברזל מיוחדת בחישובים המדויקים שלה. אנחנו יודעים איפה הטיל עומד ליפול ברמה של רדיוס של 200 מ'. הטיל הזה עומד לנחות במגדלי עזריאלי, בקריה או על פסי הרכבת. איך שלא נסתכל על זה, מאות יכולים לשלם בחייהם !
אנחנו שולחים כיפה ראשונה, מחטיאה. כיפה שנייה, מחטיאה, כיפה שלישית – מחטיאה. זה נדיר מאוד. עד היום רק היה שני מקרים כאלו. הייתי בשוק. יש לנו 4 שניות עד שאין דרך חזרה והטיל נופל. הודענו כבר לשירותי החירום – מד"א משטרה ומכבי-אש להגיע למקום. הופעל נוהל חירום של פח"ה (פיגוע חבלה המוני)" סיפר ברצף ואני מאזין..
"פתאום בלי שום תכנון מוקדם של מערכת כיפת ברזל (שמחשבת את זרמי הרוח האפשריים וכו') מגיעה רוח ממזרח – רוח חזקה שאין לנו מושג מאיפה באה ושולחת את הטיל מערבה אל תוך הים. כולנו היינו בהלם. קמתי וצרחתי -
'יש אלוקים!!! יש אלוקים!!! יש אלוקים !!!'
ראיתי את הנס הזה בעיניים. לא סיפרו לי, לא דיווחו לי. אני ראיתי את יד ה' בועטת בטיל אל הים !
כמובן שזה לא דווח מטעמי ביטחון שדה (לכן לא מצוין מועד), אבל מספיק לראות את הנסים שכן רואים בעיניים בשטחים הבנויים כדי להבין שיש אלוקים" אמר. "רצתי לאחד החיילים הדתיים וביקשתי להניח תפילין.
קיבלתי על עצמי להתחיל לשמור שבת וזאת הייתה השבת הכי טובה שהייתה לי עד היום" סיפר. הייתי נרגש מאוד ואפילו דמעה של התרגשות זלגה מעיני..
"אשריך" אמרתי לו, "שזכית לראות את האירוע ושזכית להבין שהוא מאת ה'".
עדינה סבג.

וכדי שלא תאמינו למה שאומרים בחדשות..
החתן של אחותי בגולני, יצא לכמה שעות הפוגה.
הוא חשב שבעזה הוא יראה בתים של פליטים מסכנים ועניים והוא מספר 
שהבתים הם לא בתים אלא ארמונות!! הרצפה עשויה משיש הקירות משיש, 
הם פתחו מגירות כדי לבדוק אם יש נשק או מלכודות ומצאו מגירות עמוסות כסף ותכשיטי זהב!
לא בית אחד. לא שניים. מאות ואלפים!
הוא גם תיאר את השיטות הנוראיות שבהם משתמשים אויבינו הכ"כ לא מוסריים,
שולחים לעברם חיות ממולכדות בכמויות עצומות של חומר נפץ וכך גם ילדים, נשים וקשישים ממולכדים..
פשוט בושה וחרפה.
על עם כזה אסור לרחם! הם לא מרחמים על אף אחד מלבד עצמם.
מוכנים לשהד את כולם ולא את עצמם.

No comments:

Post a Comment